• Antreprenoriatul: concept, forme, tipologii, factori de influență
• Organizarea activitatii
• Managementul personalului
• Negocierea contractelor
• Finantarea afacerii
• Strategia de marketing
• Strategiile de dezvoltare si riscurile afacerii
• Planul de afaceri
• Elaborarea strategiei de inovare a firmei
• Implementarea planului de realizare a strategiei de inovare al firmei
• Coordonarea dezvoltării profesionale a echipei
• Coordonarea culegerii de idei creative
• Crearea unui sistem de gestiune a datelor privind ideile de inovare
• Elaborarea metodelor de valorificare a capitalului intelectual al firmei
• Evaluarea procesului de inovare
• Organizarea, coordonarea si reprezentarea departamentului de resurse umane
• Coordonarea desfăşurării activităţilor de resurse umane
• Coordonarea elaborării politicilor şi programelor de resurse umane
• Elaborarea strategiei de resurse umane
• Consilierea celorlalţi manageri în probleme de resurse umane
• Monitorizarea sistemului de relaţii de muncă al organizaţiei
• Monitorizarea costurilor de personal
• Managementul strategic al intreprinderilor
• Managementul Schimbarii
• Managementul Performantei
• Managementul Financiar
• Managementul adaptiv privind schimbarile climatice, protectia mediul inconjurator si eficienta energetica
• Crearea unui mediu motivational – programe de crestere a angajamentului
• Coaching pentru performanta
• Branding si promovarea in era digitala
• Managementul Timpului
• Egalitatea de șanse și non-discriminarea
• creșterea performanțelor în plan profesional, precum și îmbunătățirea abilităților antreprenoriale și manageriale
• introducerea unor modele inovatoare de organizare a muncii
• introducerea unor forme flexibile de ocupare
• elaborarea unei planificări strategice pe termen lung în companii
• facilitarea adaptării activității participanților la dinamica sectoarelor economice cu potențial competitiv
• Interactivă
• Relaxata
• Practica
• Online prin intermediul Platformei IT&C
• initierea procesului de planificare strategica
• realizarea unei analize a istoriei intreprinderii proprii si a situatiei sale actuale
• clarificarea misiunii si viziunii intreprinderii
• elaborarea analizei SWOT (diagnoza interna si analiza mediului intreprinderii)
• Identificarea problemelor strategice cu care se confrunta intreprinderea
• formularea strategiei care sa rezolve problemele sundamentale identificate
• analiza alternativelor / strategiilor existente (cost-beneficii)
• stabilirea si Implementarea planului strategic
• evaluarea rezultatelor
Constituirea si dezvoltarea unui grup profesional de discutii, format din antreprenori si manageri activi in domeniul turismului si ecoturismului din regiunile Centru si Sud Est, care va incerca sa gaseasca solutii la problemele de interes comun si care va functiona prin intermediul Platformei Colaborative IT&C.
• hoteluri
• moteluri
• bungalow-uri
• cabane
• case taranesti
• tabere de copii
• case de vacante
• refugii montane
• parcuri pentru rulote
• campinguri
• tabere recreative si tabere pentru pescuit si vanatoare
• parcuri pentru vehicule de agrement
• agentii turistice
• tur-operatori
• case de vacante
• agentii de rezervare si asistenta turistica
IMPORTANT sa aiba unul dintre urmatoarele coduri CAEN: 5510 Hoteluri si alte facilitati de cazare similare; 5520 Facilitati de cazare pentru vacante si perioade de scurta durata; 5530 Parcuri pentru rulote, campinguri si tabere; 5590 Alte servicii de cazare; 7911 Activitati ale agentiilor turistice; 7912 Activitati ale tur-operatorilor; 7990 Alte servicii de rezervare si asistenta turistica
• antreprenori
• manageri
• angajați din departamentele de resurse umane din întreprinderi care activează in domeniul turismului si ecoturismului
• Firma trebuie sa faca parte din Categoria Intreprinderilor Micro, Mici si Mijlocii (IMM),care este formata din intreprinderi care angajeaza mai putin de 250 de persoane si care au o cifra de afaceri anuala neta de pana la 50 de milioane de euro si/ sau detin active totale de pana la 43 de milioane de euro
• Sa activeze in Regiunea Centru, judetele: Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș, Sibiu
• Sa activeze in Regiunea Sud-Est, judetele: Brăila, Buzău, Constanţa, Galaţi, Tulcea, Vrancea
• Sa activeze in Regiunea Sud-Vest Oltenia, judetele: Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Vâlcea
• Sa activeze in Regiunea Sud, judetele: Argeș, Călărași, Dâmbovița, Giurgiu, Ialomița, Prahova, Teleorman
Participarea la toate programele autorizate de formare profesională se finalizeaza cu CERTIFICATE DE ABSOLVIRE CU RECUNOAŞTERE NAŢIONALĂ, care poartă antetul MINISTERULUI MUNCII si JUSTITIEI SOCIALE şi al MINISTERULUI EDUCAŢIEI NAŢIONALE şi care AU REGIMUL ACTELOR DE STUDII.
Pachet de servicii format din program de formare, TRANSPORT, CAZARE 6 nopti, MASA - mic dejun. pranz si cina/zi, COFFEE-BREAK-uri in timpul programelor de formare, CURSUL SI EXAMENUL DE ABSOLVIRE – INTEGRAL GRATUIT!
COMPETENTE ANTREPRENORIALE[2] |
MANAGER INOVARE[3] |
MANAGER RESURSE UMANE[4] |
06 - 12 octombrie |
06 - 12 octombrie |
06 - 12 octombrie |
10 - 16 octombrie |
10 - 16 octombrie |
10 - 16 octombrie |
28 octombrie - 2 noiembrie |
28 octombrie - 2 noiembrie |
|
3 - 9 noiembrie |
3 - 9 noiembrie |
|
10 - 16 noiembrie |
10 - 16 noiembrie |
|
17 - 23 noiembrie |
17 - 23 noiembrie |
|
23 - 29 noiembrie |
17 decembrie Conferinta de inchidere a proiectului PROTOP |
19 decembrie Conferinta de inchidere a proiectului PROTOP |
[1] In aceasta perioada se desfasoara ultimele sesiuni gratuite in cadrul proiectului
[2] Conditii de acces la program: manager cu contract individual de munca sau antreprenor din turism; minim studii medii
[3] Conditii de acces la program: manager cu contract individual de munca sau antreprenor din turism; minim studii superioare finalizate cu licenta
[4] Conditii de acces la program: angajati cu contract individual de munca (norma intreaga / timp partial) care lucreaza in departamentele de resurse umane; minim studii superioare finalizate cu licenta
Data si ora |
Tema workshop-ului |
Formator |
9 decembrie 19:00 |
Managementul adaptiv privind schimbarile climatice, protectia mediul inconjurator si eficienta energetica la nivelul inteprinderilor din domeniul turismului si ecoturismului. |
Angela Toderita |
10 decembrie 11:00 |
Egalitatea de sanse si non-discriminarea |
Maria Mota |
10 decembrie 19:00 |
Branding si promovarea in era digitala |
Manuela Muresan |
11 decembrie 11:00 |
Managementul adaptiv privind schimbarile climatice, protectia mediul inconjurator si eficienta energetica la nivelul inteprinderilor din domeniul turismului si ecoturismului. |
Angela Toderita |
11 decembrie 19:00 |
Managementul timpului |
Alex Radu |
12 decembrie 11:00 |
Crearea unui mediu motivational |
Alex Radu |
12 decembrie 19:00 |
Coaching pentru performanta |
Adrian Dascalescu |
13 decembrie 11:00 |
Managementul timpului |
Alex Radu |
13 decembrie 19:00 |
Managementul performantei |
Manuela Muresan |
14 decembrie 11:00 |
Branding si promovarea in era digitala |
Manuela Muresan |
15 decembrie 11:00 |
Managementul performantei |
Manuela Muresan |
16 decembrie 11:00 |
Coaching pentru performanta |
Adrian Dascalescu |
16 decembrie 19:00 |
Managementul financiar |
Ilie Ivorschi |
17 decembrie 19:00 |
Egalitatea de sanse si non-discriminarea |
Maria Mota |
18 decembrie 11:00 |
Managementul strategic |
Mihaela Mostavi |
18 decembrie 19:00 |
Crearea unui mediu motivational |
Alex Radu |
20 decembrie 11:00 |
Managementul financiar |
Ilie Ivorschi |
20 decembrie 19:00 |
Managementul strategic |
Mihaela Mostavi |
21 decembrie 11:00 |
Managementul schimbarii |
Mihaela Mostavi |
21 decembrie 19:00 |
Managementul schimbarii |
Mihaela Mostavi |
Mihaela MOSTAVI - Manager proiect tel: 0722.291.642; e-mail: office@fce.org.ro; comunicare@fce.org.ro
Diana SAVA - Coordonator comunicare tel: 0766.482.392; e-mail: diana.sava@fce.org.ro; comunicare@fce.org.ro
Cristina CIURILÄ - Coordonator activități formare tel: 0723.603.736; e-mail: cristina.ciurila@fce.org.ro; comunicare@fce.org.ro