DESPRE WORKSHOP
Comunicarea, una din constituentele vieții sociale, fiind în mod necesar prezentă în grup, este un proces al schimbului de informații și al transferului de semnificații de la un individ la altul.
În contextul provocărilor cotidiene, comunicarea eficientă necesită o abordare sistemică și integratoare în măsură să valorizeze la maximum capacitatea de comunicare verbală și nonverbală, imaginația, spiritul de observație, memoria, gândirea, concentrarea, controlul emoțiilor și încrederea în sine.
OBIECTIVUL WORKSHOP-ULUI
Dezvoltarea competențelor și abilităților de comunicare verbală și nonverbală, prin metode de educație non-formală, care să permită participanților dezvoltarea personală și manifestarea dezinvoltă a personalității fiecăruia în orice situație din viață, profesională sau personală.
Comunicați fără frică și ascultați fără rezistență!
Metoda de abordare – interactivă, relaxată, foarte practică și personală a subiectelor, lucru individual și în grup, studii de caz, jocuri, filme educaționale, exerciții audio, recapitulări, exersare de aptitudini, exemple din viața de zi cu zi, cu rezultate foarte bune imediat după încheierea workshop-ului.
Conținutul tematic și exemplele practice prezentate participanților, le va asigura acestora un fundament net superior în soluționarea nevoilor de comunicare identificate, printr-o utilizare cât mai corectă a conceptelor, tehnicilor și instrumentelor specifice.
CUI SE ADRESEAZĂ
- Personalului care exercita sau este antrenat în procesele manageriale din cadrul societăților comerciale sau administratței publice;
- Personalului executiv, funcţional, specialiştilor sau personalul de birou din cadrul institutiilor publice sau private care doresc să dobândească cunoștințele și practicile adecvate unei comunicări eficiente și a unei atitudini cu adevărat profesioniste.
BENEFICII
În urma workshop-ului, participanții vor putea implementa și/sau vor dezvolta următoarele:
- Conceptele cheie specifice procesului de comunicare;
- Conceptul de etichetă profesională;
- Interpretarea diferitelor mesaje de comunicare generate în spaţiul de interacţiune profesională;
- Abilităţi de recunoaștere, exprimare și gestionare sănătoasă a emoţiilor;
- Sintetizarea și structurarea mesajelor, precum și alegerea corectă a canalului de comunicare, în funcție de situație;
- Abilități de rezolvare a problemelor, negocierea și managementul al conflictului;
- Abilități de control al imaginii personale;
- Abilități de ascultare activă în vederea unei relaționări corecte și eficiente;
- Abilități de antrenare a capacității de a diagnostica obiectiv și cu precizie caracteristicile unui grup și de a se raporta la grup în funcție de aceste caracteristici;
- Tehnicile de captare a atenției, de câștigare a încrederii grupului aparținător și de comunicare pentru atingerea obiectivelor;
- Tips and Tricks pentru construirea unei expuneri de succes.
DURATĂ/LOCAȚIE/COST
Durată workshop: 10 ore desfășurate pe parcursul a două zile
Locație de desfășurare: B-dul Magheru, nr. 28-30, et. 5, cam 32, sector 1, Bucuresti (langa Patisserie Paul/Metrou Piata Romana)
Cost participare la workshop: 300 RON, include: suportul de curs, evaluarea, 1 coffee break/zi. Nu se aplică TVA la taxa de înscriere conform L.227/2015 art.292. lit f. De asemenea, costul workshop-ului se poate deduce din impozitul pe profit/venit conform OG 129/2000, republicată, art. 47.
BONUS-URI: pentru fiecare participant pe care îl veți aduce la workshop veți primi o reducere de 10% din taxa dumneavoastră de participare (ex: pentru 5 participanți aduși, taxa dumneavoastră va fi redusă cu 50%, iar pentru 10 participanți aduși, taxa dumneavoastră va fi 0 lei).